Выстраивание основ мироздания для адекватного моделирования окружающей среды

В процессе мастерения нескольких игр у меня накопилось достаточно клевых кейсов, в которых нам приходилось сводить разнообразные движки в одну систему и расширять существующие представления о фантастическом сеттинге, потому что читать про придуманный мир одно, а создавать в нём новые сюжеты — совсем другое. 

Дике Поле сюжету

На семінарі “Дике Поле сюжету” ми хочемо поділитися своїм досвідом роботи з фріформ-жанром. Ми розповімо: про основні принципи побудови вільного сюжету до гри та на грі; як інтегрувати фантазії гравців у майстерський концепт; як не заважати гравцям грати; куди подіти майстерські рейки; що робити, якщо гравці зібралися в пекло бити пику дияволу, а у вас з антуражу маска свині і шматок ізолону.

Арка персонажа в рольових іграх

Моя лекція присвячена (черговій) спробі поєднати класичну теорію сценаристики з рольовими іграми. Як зробити ваших вигаданих людинок цікавішими не тільки на папері, а безпосередньо у грі? Як спланувати їх життєвий шлях? Читайте у книзі “Ніяк” і приходьте на лекцію про арку персонажа.

Особенности драматургии и режиссуры в ролевых играх

Ролевые игры одновременно простое любимое хобби и сложное многоструктурное явление. Давайте погрузимся вместе в раздумья о том: подчиняются ли ролевые игры обычным законам драматургии и режиссуры или все же нет? Подчиняются ли игры вообще каким-либо законам? Так ли необходим сюжет для ролевой игры? Давайте поговорим)

Мертвятник как мистериальная локация: функции, методы, варианты

На играх, где возможна смерть персонажа, возникает проблема посмертия и ряд связанных с ней вопросов: А нужен ли нам мертвятник? Лучше игровой или пожизневый? А что он должен делать, какие задачи решать? Какие методы воздействия и взаимодействия лучше подходят для решения таких задач? И т.п. 

ЛАРП та програмування: Як потоваришувати зі смартфонами задля хорошої гри

Ця лекція про те, як саме і де саме можуть бути використані сучасні технології і як за їх допомогою можна покращити гру. Починаючи з варіантів, які не потребують програміста – і далі. 

Ніколи знову/Дайте ще, або Як почати майстрити

Лекція від майстрині-початківця про основні перепони під час роботи над грою та способи не піддаватися паніці. Буде корисно всім, хто сумнівається, з якого боку підступитися до гори майстерських задач, і як структурувати їх заради зручності — своєї та гравців.

Бытовой пласт в играх как сотворчество мастера и игроков

Я хочу поговорить не о возвышенных материях, а о банальном – о быте. Зачем нужны бытовые завязки на игре, и как их выстраивать? Каких подводных камней избегать? Как сделать эту часть мастерения увлекательной и нескучной? Каким должно быть соотношение бытовых завязок и основного сюжета игры? Все это и многое другое – в моей видеолекции.

Категорії: Відеолекції